Beko WMB 71431 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMB 71431 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jimvanduuren 21-02-2011
Geschreven voor: Beko WMB 71431 S

Heb de machine nu een week staan en hij staat elke dag te knallen. Geen problemen mee. Niet te veel herrie (beton/ zolder). Mooie kleur. Gekozen voor de Wehkamp ivm de 5 jaar gratis garantie. (ze geven al 5 jaar garantie bij een Beko van nog geen 300,-.. als je dan iedere 5 jaar een nieuwe moet kopen ben je misschien wel goedkoper uit dan een Miele die 20 jaar mee gaat voor 2000,-) Kun je elke 5 jaar een nieuwe kleur kiezen... haha

marco11972 18-01-2011
Geschreven voor: Beko WMB 71431 S

Het is belachelijk hoe weinig je nog hoeft te betalen voor een goede wasmachine. Onze vorige had het begeven en moesten dus een nieuwe kopen. Financieel kwam het allemaal niet zo goed uit dus zochten we een budget wasmachine. Mijn vrouw wilde wel graag een 7 kilo machine. Eerst dacht ik voor een Whirlpool te gaan omdat ik dat merk wel ken maar al die wasmachines van Whirlpool worden echt slecht beoordeeld hier. Even verder zoeken en toen kwam ik het merk BEKO tegen. Eerlijk gezegt had ik er nog nooit van gehoord. Maar ik zag wel op Kieskeurig dat het merk er over het algemeen goed afkomt.
Dus proberen dan maar. En mensen....dat valt absoluut niet tegen! Hij wast geweldig, is stil en nog A klasse ook. De mogelijkheden die er opzitten zijn er veel. Handwas, halve was, weet ik wat allemaal (ik heb weinig verstand van wassen).

Als het volgende huishoudelijk apparaat er mee ophoudt ga ik weer voor een BEKO.